دانش و اندیشه
درباره وبلاگ


امید است که مطالب وبلاگ دانش و اندیشه درجهت ارتقای اطلاعات شما عزیزان گام بلندی برداشته باشد
آخرین مطالب
نويسندگان
برچسب:, :: :: نويسنده : abhahala

به گزارش مهر، CeBit بزرگترین نمایشگاه بین المللی رایانه است که همه ساله صدها هزار بازدیدکننده را از سراسر دنیا به هانوفر آلمان جذب می کند.

سبیت 2012 که 6 مارس آغاز شد و شنبه 10 مارس به کار خود پایان داد شاهد دستاوردهای نوینی از دنیای فناوری اطلاعات، تجهیزات رایانه ای و گجتها است که در ادامه به معرفی جذاب ترین آنها می پردازیم:


صفحه کلید رایانه ای ایسوس (Asus Keyboard PC) - نام این گجت گویای ماهیت آن است. این محصول، یک صفحه کلید مجهز به رایانه است که با یک نمایشگر لمسی کوچک 5 اینچی کامل می شود و امکان کار در زمان حرکت را فراهم می کند.

این صفحه کلید که در دو نسخه سیمی و بدون سیم عرضه می شود، مجهز به یک تراشه 1.6 گیگاهرتزی، 1 گیگابایت حافظه رم، 16 و 32 گیگابایت حافظه داخلی، اتصالات "وای- فای" و بلوتوث، پورتهای "یو. اس. بی"، HDMI و "وی. جی. ای" است.



پخش کننده کتاب الکترونیک ایسوس (Asus eReader)- این پخش کننده کتاب الکترونیک ایسوس که DR-900 نام دارد، مجهز به یک نمایشگر 9 اینچی با وضوح تصویر 1024 در 768 پیکسل، جک هدفن 3.55 میلیمتری و ضخامت 9 میلیمتر است. اتصالات این دستگاه شامل "وای- فای" و نسل سوم با حمایت از فرمتهای ePUB، PDF و TXT و همچنین حمایت از فایلهای MP3 است. حافظه داخلی 4 گیگابایتی این پخش کننده می تواند با یک کارت "اس. دی" افزایش یابد.


 

سینما جیبی (Aiptek PocketCinema)- شرکت Aiptek محصولی به نام "سینما جیبی" را در نمایشگاه سبیت 2012 معرفی کرد. این محصول یک پروژکتور رسانه ای سایز جیبی است که به رایانه وصل می شود و فیلم را با کیفیت HD پخش می کند. این دستگاه می تواند در فرمت HD فیلم ضبط کند.



 

"تی. وی بلاب" (TVBLOB)- این دستگاه همانند یک پخش کننده رسانه ای و ضبط کننده فیلم است که به دستگاه تلویزیون متصل می شود و دارای 160 گیگابایت حافظه درایو سخت است. کاربر می تواند محتواهای چندرسانه ای را از یک رایانه و از طریق یک شبکه بی سیم به این پخش کننده منتقل کند.


 

رایانه کنترل شده با مغز (Brain-controlled Computer)- شرکت Guger Technologies با ارائه این دستگاه به کاربر اجازه داده است که از طریق ذهن خود رایانه را کنترل کند. این دستگاه با تداخل میان رایانه و مغز، اندازه گیری سیگنالهای مغزی و ارسال آنها به رایانه عمل می کند.



یخچال اینترنتی (Internet refrigerator)- پس از "ال. جی" اکنون شرکت کره ای سامسونگ نیز یخچالی را معرفی کرد که به اینترنت متصل است و می تواند عکسها و پرونده ها را روی یک صفحه نمایشگر نشان دهد. این یخچال مجهز به یک نمایشگر لمسی 10 اینچی "وای- فای" است که به کاربر اجازه می دهد در آشپزخانه اخبار و هواشناسی را جستجو کند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 153
بازدید دیروز : 122
بازدید هفته : 839
بازدید ماه : 821
بازدید کل : 58395
تعداد مطالب : 485
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 4



Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت
فروش انواع نوت بوک و قطعات رايانه
<-BlogTitle->
این سایت را حمایت می کنم